3 תשובות
גן עדן שלי זה החברים, כשאני איתם אני פשוט שוכחת מצרות ואם רבתי עם המשפחה ופשוט הכל קל וכיף והם עוזרים ובאמת הדבר הכי טוב בחיים
פשוט תחרטט משהו.
נגיד, כשאני עם המשפחה שלי, אני מרגיש טוב וזה עושה אותי מאושר או משהו כזה..
נגיד, כשאני עם המשפחה שלי, אני מרגיש טוב וזה עושה אותי מאושר או משהו כזה..
אני לא חושבת שאנחנו יכולים לעזור לך כלכך..
הרי זו שאלה שמופנת אליך ולתחביבים שלך, למקומות שאתה אוהב ועוד..
מציעה לך פשוט לספר על תחביב מסויים שיש לך ולהסביר למה בחרת אותו.
כנ"ל למקום או מעשה.
בהצלחה:)
הרי זו שאלה שמופנת אליך ולתחביבים שלך, למקומות שאתה אוהב ועוד..
מציעה לך פשוט לספר על תחביב מסויים שיש לך ולהסביר למה בחרת אותו.
כנ"ל למקום או מעשה.
בהצלחה:)
באותו הנושא: