3 תשובות
תתחילי לפתח איתו שיחה על סתם משו וככה יהיה לכם סוג של קשר ותמשיכי את זה הלאה כבר כי גם הוא ירצה
שואל השאלה:
הבעיה היא שאנחנו לא מדברים בכלל, רק מבטים
לפני כמה חודשים היה סוג של ריב ומאז לא דיברנו וחברה שלי מתביישת לעבור ליד איפה שהם יושבים ואני לא רוצה לעבור שם לבד ואין מצב שהיא תרצה להתחיל לדבר איתם, היא כל הזמן אומרת שאני אובססיבית אליהם וכל היום מדברת עליהם
והם ביישנים אין מצב שהם יבואו וידברו איתנו
הבעיה היא שאנחנו לא מדברים בכלל, רק מבטים
לפני כמה חודשים היה סוג של ריב ומאז לא דיברנו וחברה שלי מתביישת לעבור ליד איפה שהם יושבים ואני לא רוצה לעבור שם לבד ואין מצב שהיא תרצה להתחיל לדבר איתם, היא כל הזמן אומרת שאני אובססיבית אליהם וכל היום מדברת עליהם
והם ביישנים אין מצב שהם יבואו וידברו איתנו
אנונימית
תדברי איתו, תפתחי שיחה איתו ככה שתוכלו לפתח איזה דיאלוג ותראי אם הוא זורם לקשר.
באותו הנושא: