השתחררתי מהצבא לפני חודשיים ולא יודעת מה לעשות עם החיים שלי (פירוט)
השתחררתי ועכשיו אני לא יודעת איך להמשיך עם החיים שלי.. אין שום מקום/דבר שמעניין אותי לעבוד בו.. אני נכנסת לחרדות כי אני לא יודעת מה יהיה איתי בעתיד כי אני באמתת לא יודעת מה אני רוצה לעשות, שום עבודה לא מעניינת אותי.. יש דבר אחד שהוא החלום שלי אבל גם זה לא דבר שיקרה בזמן הקרוב ובינתיים אני צריכה לחפש כיוון אחר.. מישהו מזדהה? מה אתם עשיתם אחריי הצבא? מרגישה אבודה..