7 תשובות
לא
הולכים לשם רק האנשים הכי פח של המדינה שמחפשים דרך קלה להתפרסם
הולכים לשם רק האנשים הכי פח של המדינה שמחפשים דרך קלה להתפרסם
אנונימי
לדעתי לא
ממש לא
איך בן 22 והשתחררת לפני חודשיים?
אנונימית
כן למה לא
אנונימית
שואל השאלה:
נשארתי שנה גן מה לא הגיוני פה?
נשארתי שנה גן מה לא הגיוני פה?
אנונימי
אומרים שכולם יוצאים משם שרוטים לא ממליצה