7 תשובות
לא
הולכים לשם רק האנשים הכי פח של המדינה שמחפשים דרך קלה להתפרסם
אנונימי
ממש לא
איך בן 22 והשתחררת לפני חודשיים?
אנונימית
כן למה לא
אנונימית
שואל השאלה:
נשארתי שנה גן מה לא הגיוני פה?
אנונימי
אומרים שכולם יוצאים משם שרוטים לא ממליצה