14 תשובות
שואל השאלה:
^^
גם לי בא
אבל אין לי :'(
סיפור עצוב
^^
גם לי בא
אבל אין לי :'(
סיפור עצוב
נכון
ועוד החניות סגורות
נזכרתי בזה עכשיו ורציתי ללכת לקנות
בכי
ועוד החניות סגורות
נזכרתי בזה עכשיו ורציתי ללכת לקנות
בכי
שואל השאלה:
^
משתתפת בכאב שלך
^
משתתפת בכאב שלך
עם חמאת בוטנים זה אחד הטעימים
כחול
חד משמעיץ
חד משמעיץ
חום
חום>>
היא יפה מדי!!
חום>>
היא יפה מדי!!
צהוב או אדום
הרגיל
הכחול הקריספי.
הרגילל
הרגיל
או הרגיל
או זה עם החמאת בוטנים
די עכשיו בא לי
או זה עם החמאת בוטנים
די עכשיו בא לי
הכחול הקרנצי הזה
החום תמיד הכי טוב
אבל החבילה האדומה של החמאת בוטניפ פשוט וואו
אבל החבילה האדומה של החמאת בוטניפ פשוט וואו
באותו הנושא: