12 תשובות
אדום
לא יודעת הם כולם שוקולד זה משנה
עם החמאת בוטנים
החום.
הבוטנים
הסגול עם הבראוניז
אנונימית
השאלה איזה כדור m&m מהעטיפה החומה (הרגילה בטעם הרגיל- שוקולד) הכי טעים? או איזה סוג m&m (עטיפה שונה) הכי טעים?
האדום עם החמאת בוטנים מן הסתם אם לזה התכוונת...
אוו זאת הפרשנות הכי טובה שראיתי :)^
אנונימית
הכחול.
אדום
כולם אותו טעם
על מה הפאקינג מינוס יא הזויים
אנונימית