7 תשובות
וואוו אם הייתי מקבלת ברכה כזאת הייתי מתחילה לבכות
שואל השאלה:
בכל היקום והעולם הזהה
אני מאחלת לך לא להשתנות כי שלמות זו לא מילה רעה שמסתכלים או מדברים עלייך ושמבינים עד כמה שאת יפה ותאמיני לי שאת יפהה !!!
מקווה שהיום הזה יהיה מושלם ושלא תבכי בו כמו כל שנה
ואני יודעת שלאחרונה את עוברת תקופה קשוחה אז שתדעי אני פה בשבילך לכל דבר אפילו אם זה לבכות ביחד או לראות סרט ב5 בבוקר בתקווה שאני לא ארדם שוב ולעשות שיחה עד 7 בבוקר ולדפוק את השעות שינה כי אנחנו מדברות עליו
ושאת את הילדה הכי יפה שראיתי למרות שאת לא חושבת ככה
הלוואי שהיית רואה את עצמך כמו שאני רואה אותך
אז קופיפונת שלי
מזל טובב
ואני אוהבת אותך אז יום הולדת שמח פוסטמה שלי❤
בכל היקום והעולם הזהה
אני מאחלת לך לא להשתנות כי שלמות זו לא מילה רעה שמסתכלים או מדברים עלייך ושמבינים עד כמה שאת יפה ותאמיני לי שאת יפהה !!!
מקווה שהיום הזה יהיה מושלם ושלא תבכי בו כמו כל שנה
ואני יודעת שלאחרונה את עוברת תקופה קשוחה אז שתדעי אני פה בשבילך לכל דבר אפילו אם זה לבכות ביחד או לראות סרט ב5 בבוקר בתקווה שאני לא ארדם שוב ולעשות שיחה עד 7 בבוקר ולדפוק את השעות שינה כי אנחנו מדברות עליו
ושאת את הילדה הכי יפה שראיתי למרות שאת לא חושבת ככה
הלוואי שהיית רואה את עצמך כמו שאני רואה אותך
אז קופיפונת שלי
מזל טובב
ואני אוהבת אותך אז יום הולדת שמח פוסטמה שלי❤
אנונימית
אה וואו יש המשך
אז ככה קודם כל כל הכבוד שהשקעת מזמנך לכתוב לה ברכה ארוכה כזאת
ואני בטוחה שזה ירגש אותה
תעדכני איך היא הגיבה❤
שואל השאלה:
סגורר תודה רבהה❤❤
סגורר תודה רבהה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: