7 תשובות
גמאני,הכי יפה טבעי אבל.
מה רע בזה:|
לאא
גם עליי
רק איילנר יפה לי
גם עליי
רק איילנר יפה לי
לא מכוער עליי אבל מעדיפה בלי
לא גם אני ככה גם אני עצלנית בקושי מסקרה אני שמה
עלי מסקרה נראת מחרידד
יש לי ריסים ארוכים יחסית (אני לא מתלוננת)
אז זה סתם נראה מוזר רצחח
יש לי ריסים ארוכים יחסית (אני לא מתלוננת)
אז זה סתם נראה מוזר רצחח
את האמת נשמע לי קצת מוזר..גם אם מישהי יפה בטבעי איפור לרוב תמיד מוסיף..אולי את לא יודעת להתאפר טוב? או שאת משתמשת באיפור שלא מתאים לך?
באותו הנושא: