5 תשובות
את לא צריכה להרגיש ככה, תאהבי את מי שאת, כי אין אחרת כמוך.
את יכולה להשתמש בקרמים ותרחיצי פנים כדי לשפר את ההרגשה.
ליד השפתיים
בכללי שיש חצקון אני מרגישה הכי מכוערת בעולם
אני מבינה גם לי זה היה קורה אבל זיבי נמאס לי כל הזמן להסתיר את עצמי או להתבייש .
כן זה כמו מכשפולה