4 תשובות
הגיוני וזה בסדר
בסוף יגיע השלב שבו את תפטרי מהרגשות האלו ותתגברי עליו.
בסוף יגיע השלב שבו את תפטרי מהרגשות האלו ותתגברי עליו.
נפרדתם כאילו?
כן אבל תעברי למישהו אחר תעסחקי תצנך בכללי תעשי משהו יגרום לך לשכוח ממנו
כן אבל תעברי למישהו אחר תעסחקי תצנך בכללי תעשי משהו יגרום לך לשכוח ממנו
ברור שזה בסדר. אחותי אני בוכה בגללו שלושה חודשים והוא הבוס שלי ויש לו חברה חח. לגיטימי לבכות זו הדרך שלנו לשחרר. אנחנו צריכים זמן בשביל זה. הזמן יגרום לך לקבל את זה❤
ברור אבל תמיד תזכרי שאת בוכה ומתגעגעת להרגשה שנתנו לך אני בטוחה שיש סיבה שיסתיים הקשר וכנראה השם שמע שיחות שלא שמעת תרימי תראש למעלה ותהני מהחיים חברים וזוגיות יכולים להתחלף מלא (כמובן במידה וזה לא מתאים הקשר) אם זה בעניין זוגי אני מבטיחה שתכירי תאחד שיעיף אותך לעננים ויעשה לך פרפרים בבטן רק מלראות אותו
ואם זה חברים חברים מתחלפים כל החיים וכנראה שהקשר לא היה טוב
❤
ואם זה חברים חברים מתחלפים כל החיים וכנראה שהקשר לא היה טוב
❤
באותו הנושא: