18 תשובות
מבינה אותך כ"כ.
אני יכולה להמליץ לך ללכת ולספר לו מה שעל ליבך- למרות שלי אין את האומץ.
בהצלחההה
נ.ב אני*
אני יכולה להמליץ לך ללכת ולספר לו מה שעל ליבך- למרות שלי אין את האומץ.
בהצלחההה
נ.ב אני*
אנונימית
שואל השאלה:
לגמרי אין לי את האומץ אנחנו גם בדרך כלל פחות מדברים על תבריח עמוקים
לגמרי אין לי את האומץ אנחנו גם בדרך כלל פחות מדברים על תבריח עמוקים
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שלפעמים אני כן מרגישה שהוא מסתכל עליי ככה... לפעמים חברים שלו מסמנים לו שאני עוברת אבל אולי אני סתם משלה את עצמי חחח
למרות שלפעמים אני כן מרגישה שהוא מסתכל עליי ככה... לפעמים חברים שלו מסמנים לו שאני עוברת אבל אולי אני סתם משלה את עצמי חחח
אנונימית
אתם לפחות מדברים, אנחנו רבנו- כמעט חצי שנה עבר מאז
.
.
.
ועדיין הרגשות שלי אליו לא חלפו.
.
.
.
ועדיין הרגשות שלי אליו לא חלפו.
אנונימית
שואל השאלה:
מה? למה כל כך הרבה זמן? בני כמה אתם?
מה? למה כל כך הרבה זמן? בני כמה אתם?
אנונימית
הכל יכול להיות.
כדאי לך באמת להגיד לו מה את מרגישה- אולי יצא מזה משהו.
וגם אם לא, לא נורא, אז ממשיכים הלאה או לפחות מנסים.
כדאי לך באמת להגיד לו מה את מרגישה- אולי יצא מזה משהו.
וגם אם לא, לא נורא, אז ממשיכים הלאה או לפחות מנסים.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת להיות כל כך ישירה אין לי אומץ בכלל
אני לא מסוגלת להיות כל כך ישירה אין לי אומץ בכלל
אנונימית
בני 17
הוא גדול ממני בחצי שנה.
אני כ"כ רוצה להחזיר את הקשר, אבל קשה לי. באמת.
הריב שלנו לא שווה את זה בכלל.
הוא גדול ממני בחצי שנה.
אני כ"כ רוצה להחזיר את הקשר, אבל קשה לי. באמת.
הריב שלנו לא שווה את זה בכלל.
אנונימית
תעשי את זה בשיחת טלפון או בסמס
שואל השאלה:
וואו מבאס בטירוף... אנחנו ידידים ממש טובים יחסית( בני 15) אבל זה תמיד ידידים ואני לא מסוגלת להגיד לו אבל אני כל כך רוצה יותר
וואו מבאס בטירוף... אנחנו ידידים ממש טובים יחסית( בני 15) אבל זה תמיד ידידים ואני לא מסוגלת להגיד לו אבל אני כל כך רוצה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו כן ידידים ממש טובים אבל מדברים בעיקר במציאות כמעט אף פעם לא דיברנו בטלפון או בוואטסאפ נראלי שזה יהיה מוזר פתאום ובכללי פחות מאמינה בזה
אם אני כבר פותחת את הנושא לדבר על זה במציאות זה חשוב ממש
אנחנו כן ידידים ממש טובים אבל מדברים בעיקר במציאות כמעט אף פעם לא דיברנו בטלפון או בוואטסאפ נראלי שזה יהיה מוזר פתאום ובכללי פחות מאמינה בזה
אם אני כבר פותחת את הנושא לדבר על זה במציאות זה חשוב ממש
אנונימית
תחשבי על זה שניה,
את לא תפסידי כלום.
אם לספר לו פנים מול פנים מלחיץ אותך, תעשי את זה בטלפון.
תשלחי לו הודעה, על כל מה שאת מרגישה.
בלי הקדמות- כי אז את תתחרטי אחרי ההודעה הראשונה ותשני נושא.
אז ישר תשלחי הודעה על מה שאת מרגישה אליו.
את לא תפסידי כלום.
אם לספר לו פנים מול פנים מלחיץ אותך, תעשי את זה בטלפון.
תשלחי לו הודעה, על כל מה שאת מרגישה.
בלי הקדמות- כי אז את תתחרטי אחרי ההודעה הראשונה ותשני נושא.
אז ישר תשלחי הודעה על מה שאת מרגישה אליו.
אנונימית
אבל עדיף לומר בטלפון מאשר לא לומר בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
זה ישיר מידי אני לא בן אדם כזה...
זה ישיר מידי אני לא בן אדם כזה...
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי מעדיפה בצעדים יותר קטנים אבל שעדיין נתקרב עוד ועוד אבל לא ממש יודעת איך!
הייתי מעדיפה בצעדים יותר קטנים אבל שעדיין נתקרב עוד ועוד אבל לא ממש יודעת איך!
אנונימית
אז תציעי לצאת לפעמים איתו, ותתני לו הרגשה של יותר מידידה.
אנונימית
תימרחי עליו עם החזה
תקשבי אם את לא רוצה להיות ישירה מדי, אז פשוט תשאלי אותו אם הוא מעוניין לצאת לאן שהוא לגלידה לסרט לא יודעת מה שבא לך, סך הכל אם הוא אומר לא זה לא דחייה מוחלטת. אבל אני מציעה להימנע מפשוט להגיד לו שאת דלוקה עליו בלי להציע לו לצאת לאנשהוא או לצאת איתך זה טעות שהרבה אנשים עושים(שגם אני עשיתי) של להגיד לקראש שיש לך רגשות אילו אבל לא לפעול על פי הרגשות האלו.מקווה מאוד שזה עוזר❤