9 תשובות
כי זה כביכול "לא להדמות לגבר" ועניין שמכנס זה כאילו מבליט את הרגליים וחצאית זה פחות צמוד
וואלה לא יודע אבל סתם שתדעו דתיות ד
שמסתובבות עם חצאית אתן הכי יפות
אנונימי
כי מכנסיים לפי התורה זה לבנים.
ובנות לפי התורה לא יכולות לעשות דברים שבנים עושים.
אנונימית
משום לא ילבש וכו
^^ חח תודה
אני עכשיו במיטה עם חצאית
ולשאלתך
מלא חברות שלי הולכות עם מכנסיים
א'-לא ילבש גבר שמלת אישה - בימינו יש כבר מכנסיים לבנות
ה' זה בצורת גוף אז הם לא הולכות צמוד לגוף כמו טייץ
תלבשי מה שאת רוצה אני דתי ואחיות שלי כן לובשות מכנסיים
תלבשי מה שיותר יפה עלייך
אנונימי
בגלל הן לא רוצות להעמיד לבנים את הזין והבנים במגזר הדתי מתקשים לשלוט בעצמם
אנונימית
ממש אבל ממש לא