10 תשובות
אני מכיר כמה שמסתפקות במכנסיים ארוכות
אנונימי
יש שלושה איסורים של נשים בקשר למכנסיים:
1. "ולא תלבש אישה בגדי גבר"- מכנסיים נחשבים כבגדים של בנים
2. צורת הרגל- אסור שיראו את צורת הירך
3. פסוק ארוך מידי- בקיצור הסביבה חושבת שחצאית זה בגד יותר צנוע. אם אני אלך במכנסיים אף אחד לא יחשוב שאני דתייה שהולכת לאולפנא, אבל בחצאית כן.

לא שופטת שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה אבל זה האיסורים.
אני דתיה ולובשת גם מכנסיים קצרים
מכנסיים מבליטים את צורת הרגל.
לאכול חזיר זה מותר - עובדה, אני דתי ואוכל
אם אני לובשת חצאית את לא יכולה לראות את הצורה של הירך שלי (אגב זה לא רק הירך זה גם הישבן)
זה אסור, לא צנוע.

אם החצאית צמודה שרואים את צורת הגוף, זה גם כן לא צנוע.
ואף אחד לא יגיד לי מה לעשות !!1!!1!
אף אחד לא אמר שחצאיות צמודות זה נכון ע"פ ההלכה...
לי לא מובן בדיוק הקטע...כי חצאיות צמודות ארוכות כמו שבנות חרדיות לובשות מבליטה את צורת הירך גם. אז מה צנוע בזה בדיוק?