7 תשובות
חולה עליו
הוא בן אדם אחלה מהכמה שאני מכיר אותו.
הוא ממש חמוד
היה סרטון שלו רוקד עם הבת שלו לצלילי השיר שהוא שר במואנה ולא יודעת תמיד כשאני רואה אותו בסרטים אני חושבת על זה
הוא גם שחקן ממש טוב ואני ממש אוהבת אותו
a dresser זה שידה
אחלה איש
שהוא חזק
אני אוהבת אותו, הוא מצחיק אותי.