11 תשובות
שואל השאלה:
וואט זה מביך לשאול
וואט זה מביך לשאול
אנונימי
לא תמיד מרגישים
לפעמים צריך שצד אחד יעשה אץ הצעד
לפעמים צריך שצד אחד יעשה אץ הצעד
^ברור שכן
תגיד לה שאתה מחבב אותה
אחרת זה בחיים לא יתקדם
ואם היא באמת לא תהיה בקטע אתה סתם תקוע עליה
תגיד לה שאתה מחבב אותה
אחרת זה בחיים לא יתקדם
ואם היא באמת לא תהיה בקטע אתה סתם תקוע עליה
שואל השאלה:
אני יודע שאני בקטע שלה
נראלי
אני יודע שאני בקטע שלה
נראלי
אנונימי
^אז הן חארות והוא יודע שהוא לא הפסיד כלום
הם יאלצו להתמודד
אם את/ה מוצא/ת תשובה תגיד/י לי
שואל השאלה:
^^מה מרגישים..?
^^מה מרגישים..?
אנונימי
תשאל אותה
מרגישים את זה
בדרך כלל מרגישים את זה
באותו הנושא: