3 תשובות
מממ,אם יש וייב פלרטטני יותר...
מחמאות כאלה ;) וכדו
שואל השאלה:
חחח ^
בטעות קראתי לו אחי והוא דפק לי פרצוף חמוץ
אנונימית
נע,אני קוראת לכולם אחי וגם אנשים שלא בקטע שלי נחרדים...כולם.
זה קטע גברי להגעל,קטע נשי מאידך לסרס...משעשע.
סירייסלי tho,בלי קשר הם סולדים מזה