10 תשובות
כן, הבן זוג שלי
שואל השאלה:
לא דבר רע אבל זה עצוב שמלא בנים הם שבויים של מותגים ושל לצאת גבר ומקובל
אנונימי
שואל השאלה:
האופן הגורף וזה שמלא אוהבים את אותו דבר זה די עצוב
אנונימי
שואל השאלה:
^צודק לא כולם, אבל זה אופן גורף וזה ברור שלא יפסיקו להיות חברים שלהם אם הם ילבשו פוקס. אף אחד לא חושב לעצמו שהוא יבטל ולא יהיה חבר של מישהו כי הוא לובש פוקס. ועדיין הרוב בוחרים בחיי המושפעות
אנונימי
כן אבא שלי
אני די לובש רק אוברסייז אע ויש לי את השרשרת מהבר מצווה אם זה תופס
מישהו קרא לי?
אנונימי
כן, אני לא עושה את זה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לכולם
אנונימי