19 תשובות
שואל השאלה:
^^לא כולם פה ככה אבל המון פה ככה
^^לא כולם פה ככה אבל המון פה ככה
אנונימי
אולי הם כמו הפינים
מה זה בפינלנד? לכל גבר שני יש בוקסר של קלווין ושם שרשרת
אנונימי
שואל השאלה:
אבל פינלנד זאת המדינה עם החינוך הכי טוב בעולם וזאת מדינה סאחית יחסית
אבל פינלנד זאת המדינה עם החינוך הכי טוב בעולם וזאת מדינה סאחית יחסית
אנונימי
יעני אתה אומר שבוקסר ושרשרת זה רק של ערסים?
אנונימי
בוקסר זה תחתון זה לא אומר אם אתה ערס או לא
שואל השאלה:
ממש לא. אבל פינלנד זאת המדינה עם החינוך הכי טוב בעולם. וחינןך זה לא רק ציונים, זו גם דעה על מותגים ותרבות הצריכה
ממש לא. אבל פינלנד זאת המדינה עם החינוך הכי טוב בעולם. וחינןך זה לא רק ציונים, זו גם דעה על מותגים ותרבות הצריכה
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לאהרק של ערסים אבל בדרך כלל אנשים שהם פחות מושפעים ומנסים לשדר משהו מסוים ושהם יןתר מופנמים ומלומדים (מהזווית ראייה שלי אוליי אני טועה) הרבה פחות מתלבשים ככה
וזה לאהרק של ערסים אבל בדרך כלל אנשים שהם פחות מושפעים ומנסים לשדר משהו מסוים ושהם יןתר מופנמים ומלומדים (מהזווית ראייה שלי אוליי אני טועה) הרבה פחות מתלבשים ככה
אנונימי
אני לא מושפע ויש לי שרשרת ובוקסר של קלווין וככה בערך כל גבר שני בעולם, הייתי מבין אותך אם היית מוסיף איזה פריט לבוש/תספורת אבל על שרשרת ובוקסר ברצינות?
אנונימי
שואל השאלה:
לא בקטע רע אז למה יש לך בוקסר דווקא משם ? לא חבל על הכסף באמריקן איגל ובפוקס יש גם בוקסרים נוחים ולגביי שרשרת זה לדעתי כן מושפעות. כי זה לא פריט חובה כמו חולצה מכנסיים ונעליים
וכל הקטע של הלהצלטם שרואים שהבוקסר הוא מקלוןין קליין
לא בקטע רע אז למה יש לך בוקסר דווקא משם ? לא חבל על הכסף באמריקן איגל ובפוקס יש גם בוקסרים נוחים ולגביי שרשרת זה לדעתי כן מושפעות. כי זה לא פריט חובה כמו חולצה מכנסיים ונעליים
וכל הקטע של הלהצלטם שרואים שהבוקסר הוא מקלוןין קליין
אנונימי
חחח מהה
לא ידעתי שזה ככה פה
מהה
שואל השאלה:
אני מתנצל אם הכללתי אני פשוט קצת נסער ותאמת שאני נחשב מושפע אז אני לא איזה טהור גם לי יש בוקסר של קלווין ושרשראות פשוט אני מתוסבך וכל בנושא הסה אצלי היה פעם פרדוקס
אני מתנצל אם הכללתי אני פשוט קצת נסער ותאמת שאני נחשב מושפע אז אני לא איזה טהור גם לי יש בוקסר של קלווין ושרשראות פשוט אני מתוסבך וכל בנושא הסה אצלי היה פעם פרדוקס
אנונימי
שואל השאלה:
סליחה על כל מה שאני אגיד או לא אגיד אין לי ממש מצב רוח ואני מתוסבך עכשיו
סליחה על כל מה שאני אגיד או לא אגיד אין לי ממש מצב רוח ואני מתוסבך עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
נשארתי פה לבדי עם ההזיות שלי ושאף אחד לא סופר אותי שוב
נשארתי פה לבדי עם ההזיות שלי ושאף אחד לא סופר אותי שוב
אנונימי
האמת קניתי במצבע שהיה משתלם ויש לי גם בוקסרים מפוקס, שרשרת יש לי אותה שנתיים+ ואני איתה תמיד ולדעתי זאת לא מושפעות ואני לא אומר שיש כאלה שלא מושפעים בוודאות יש.
אני לא מעלה תמונות עם בוקסר ולא מאלה שהגינס נופל
אני לא מעלה תמונות עם בוקסר ולא מאלה שהגינס נופל
אנונימי
שואל השאלה:
רןצה שאני אגיד לך בפרטי אני מעדיף
רןצה שאני אגיד לך בפרטי אני מעדיף
אנונימי
למה הזיות? מה התסביך שלך על זה? ואין קשר ל"טהור"
אנונימי
באותו הנושא: