15 תשובות
קוו 185 לבר אילן, בחזור משלמים מוניות, המקום נקרא קדמא, ממליץ מאוד, טיפים כבדים ואין הרבה חרדים.
שואל השאלה:
מה זה קוו 185 זה רחוב כאילו ?
לא חח, תגיעי לתחנה מרכזית, משם יש קוו 185, זה אולם שנקרא קדמא, כל משמרת שם זה 300 שח וטיפים יכול להגיע ל100-400ב
שואל השאלה:
וואי שווה , מאיזה גיל וכמה לשעה בערך ?
שואל השאלה:
אולם קשה ? או סביר כמו כולם
מגיל 16, 30 מינימום, אבל זה עניין של טיפים בעיקר.

אולם קשה, אבל אל תצפי לעבודה קלה.

אם באלך עבודה קלילה עם הרבה כסף יש את פאפאגיו בתלפיות, גם נחמד שם.

אם באלך להנות מוייב צעיר יש את אגאדיר בסינימה סיטי.

אם באלך להצית את עצמך תלכי לקפה גרג(אל תלכי לקפה גרג).
שואל השאלה:
תודה מממש איזה חמוד אתהה
חחח לא שמתי התפטרתי מאלף מקומות עבודה, מחלק את הידע למי שצריך, בבקשה, לילה טוב (:
שואל השאלה:
וואי שאלה אחרונהה גם ב אגאדיר זה מכיל 16 ? ו30 ךשעה ?
כן וכן, אגאדיר משלמים טוב יותר, ורוב היום לא עושים כלום.

הייתי שם ברמן, תנסי לבקש להיות ברמנית אם זה מעניין אותך, דווקא כיף.
שואל השאלה:
צריך לשם עובדים בכלל?
שואל השאלה:
אה אבל אני בת 15 וחצי לא נראלי ישימו עליי
אנלא יודע תנסי, אל תחפשי עבודה, תמצאי עבודה.
זה משהו במנטליות שלך, אם באלך לעשות כסף את תעבדי, פשוט תחפשי.
שואל השאלה:
חיפשתי מלא , לא מוצאת אולי גפ קשור לגיל
הגיל שלך בעייתי בהחלט