6 תשובות
בעיקרון כן אבל לומדים עם הזמן
קצת
שואל השאלה:
מה הקושי?
עומס?
מה הקושי?
עומס?
אנונימית
אממ קצת
הקושי זה אופי של אנשים זבל
כן.. זה די מלחיץ בהתחלה אבל אחרי זה מתרגלים וזה נהיה די כיף. אבל כן, זה עבודה לא פשוטה בכלל. הרבה שעות על הרגליים, בקושי יש זמן לנוח ואנשים יכולים להיות ממש מעצבנים
באותו הנושא: