3 תשובות
אם יזמנו אותך אז כן (אם יזמנו זימון חובה)
אבל אם לא אז לא
גם אני נתתי עדות על משהו ולא הייתי צריכה להגיע לבית המשפט
אבל אם לא אז לא
גם אני נתתי עדות על משהו ולא הייתי צריכה להגיע לבית המשפט
שואל השאלה:
ואם אני לא אגיע זה יסבך אותי? יהיה לי תיק על זה שלא נתתי עדות בבית משפט?
ואם אני לא אגיע זה יסבך אותי? יהיה לי תיק על זה שלא נתתי עדות בבית משפט?
אנונימית
אם יזמינו אותך יש לך את הזכות לבחור
באותו הנושא: