3 תשובות
אני ילדה טובה ירושלים
הייתי בתחנה רק מטיול בגן
הייתי בתחנה רק מטיול בגן
לא הייתי אף פעם
לקחת משם את סבא שלי שהלך לבדוק אם מצאו ארנק או משהו שנאבד לו
באותו הנושא: