13 תשובות
היא אוהבת אותך בתור חברה טובה נראה לי
אולי..
לא לגמרי בטוח.
כן תשאלי אותה אם היא לסבית
כן ניראלי שהיא בקטע
תלוי אם היא בקטע זה זוגיות כזאת או שזה כוונה של חברות
שואל השאלה:
spidy
היא חברה טובה שלי והיא כבר אמרה לי שהיא לא מגדירה את עצמה אבל היא כן נמשכת לבנות
אנונימית
רוב הסיכויים שיש לה אליך משהו
אז סיכוי גבוה שכןן
ךדעתי היא אוהבת אותך בתור חברה הכי טובה, ככה מתנהגות חברות
וואי הלוואי עליי ואם היא נמשכת לבנות וככה היא מדברת איתך אז נראלי...
שואל השאלה:
גם אני הייתי כמוך רציתי את זה כלכך
זה יכול גם לך לקרות
אם קרה לי זה יקרה לכל אחת❤
אנונימית