10 תשובות
אנשים פה לא יכולים לדעת , אתה מספר את מה שאתה חושב מנקודת הבטה שלך לא של גל או של אור , אם אתה ידיד של שתיהן אל תיכנס לזה , תן להן לנהל את זה בעצמן אם הן מספיק בוגרות הן ישימו את זה מאחוריהן
שואל השאלה:
אור בוודאות לא מספיק בוגרת, וגל די נעלבת מזה אז די אכפת לי מזה:(
יש לך אולי עצות למה אני יכול לעשות אם נגיד אני שומע שאור אמרה משהו מגעיל לגל?
אנונימית
שואל השאלה:
סעמק למה זה נתקע על אנונימיתת
אנונימית
תעשה מה שאתה חושב ומרגיש , אבל חשוב שתשמע את שני הצדדים לפני שאתה מעיר לאור על מה שהיא עושה לגל
ושאלה , אתה ידיד של שתיהן?
תשדך להם שיחה אולי
שואל השאלה:
מאיה^
כן בעיקרון אני ידיד של שתיהן, אבל אור לא בדיוק ''ידידה'' שלי.. אני נחמד אליה ומדבר איתה לרוב רק כשאני חייב, וכי אנחנו באותה כיתה והיא פונה אליי ומנסה להתחבר איתי כל הזמן..
אנונימית
אם אתה מרגיש שאחת מהן מגזימה תתערב , תעצור את זה , תנסה להבין באמת מה קורה בשביל לעזור לשתיהן , לא רק לאחת מהן .
אבל אל תעשה את זה בצורה שתסכסך בעצמך עם מישהי מהן , תנסה באמת לעשות משהו שיעזור , זה לא משנה אם מישהי מהן מקנאה באחרת , צריך לעצור את זה , קצת התבלבלתי עם השמות אבל מי שמקנאה ופוגעת חייבת להפסיק עם זה ולפי מה שכתבת אף אחד לא מתייחס לזה אז תהיה אתה זה שדווקא כן יתייחס לזה ותעשה שינוי , היו לי המון ריבים עם בנות מזעזעות והופתעתי שכלכך הרבה אנשים רעו כמה רע הן עושות לי בגלל כלום ואותם אנשים שראו מהצד לא עשו עם זה כלום , באמת , אם אתה מרגיש שזה נסחף , תעצור את זה ותעזור לשתיהן .
שואל השאלה:
אוקי, תודה רבה מאיה, עזרת לי ממש❤
אנונימית
לדעתי תן לזמן לעבור ואם בכל זאת לא ירגע תנסה לדבר עם אור...
^^
בטח בכיף !!