5 תשובות
איפה שיש את ההגדרות למעלה, הוויפיי, השתק וכו', שם אמורה להיות הגדרה שקוראים לה הקלטת מסך.
תגללי את המסך כלפיי מטה, את תראי רשימה של שירותים כאייקונים, תגללי את המסך עליהם כלפיי מטה שוב, תדפדפי לצדדים ואת תראי אייקון של מקליט מסך.
לא לכולם יש את זה נראלי
את מחליקה למעלה במסך ורואה
שואל השאלה:
וואי אני לא רואה את זה