6 תשובות
אצלי זה מופיע פשוט למעלה (איפה שהוויפיי)
איזה גאלקסי יש חל?
את לא צריכה אפליקציה פשוט תגללי את הדבר הזה למעלה(איפה שהוויפיי, פנס, מצב טיסה...) ואז תזיזי את זה לצד שמאל ויהיה כתוב לך באחד מהם "הקלטת מסך" תלחצי על זה ותבחרי באפשרות שאת רוצה תלחצי על אישור וזה יצלם לך
שואל השאלה:
השאלה שלי אם זה מצלם בלי רעשי הרקע?
אנונימית
כן יש לך אפשרות של "צלילי מדיה" שזה מצלם לך ושומעים את מה שקורה בטלפון(אם את מקלידה, שומעת מוזיקה וכו') ואם את לא רוצה שישמעו בכלל אז תלחצי על "ללא צליל" ואם את רוצה שכן ישמעו גם רעשי רקע תלחצי על "צלילי מדיה ומיקרופון"
כשאת לוחצת על הקלטת מסך זה אמור לתת לך 3 אופציות
בלי רעשים בכלל לא של מה שאת מקליטה ובלי רעשים מבחוץ
רק קולות של מה שאת מקליטה
ורעש גם של ההקלטה וגם של רעש מסביב

ככה זה אצלי ויש לי גלאקסי
פשוט תבחרי את האופציה שאת מחפשת