5 תשובות
זה לא רע זה סיפור שהייתי קורת בשמחה
לא צריך תיאור ארוך ומגילה רק על הרקע
מספיק רק לתאר בקצרה כדי שיבינו מה הולך וזהו
אחרת זה כבר חופר ומעצבן
מספיק רק לתאר בקצרה כדי שיבינו מה הולך וזהו
אחרת זה כבר חופר ומעצבן
שואל השאלה:
אבל איך משלבים תיאור של סביבה בזמן שיחה?
אבל איך משלבים תיאור של סביבה בזמן שיחה?
אנונימית
לא חייב שיהיה תיאור ארוך
זה לא רע
אבל זנ מוסיף נפח, יותר מילים ויותר עמודים וזה גם יוצר יותר עניין
אבל זה הסיפור שלך ואת לא חייבת
אבל זנ מוסיף נפח, יותר מילים ויותר עמודים וזה גם יוצר יותר עניין
אבל זה הסיפור שלך ואת לא חייבת
באותו הנושא: