11 תשובות
נתקי קשר נסי להתחבר לחברות אחרות יש המון ילדות בכיתה ובסדר זיבי שיפגעו
וואי אני מכירה את זה כלכך,תקשיבי גם אצלי זה היה ככה ופשוט את צריכה להפסיק לדבר איתן אם הן עושות לך רע והרגשה כזאת.האמת שאני פחדתי שלא ידברו איתי ופחדתי שילכו למי שאני שונאת ויתחברו אליהם ואז יעשו עליי יד אחת ואף אחד לא תדבר איתי אבל תקשיבי שבסוף הן שתיהן נשארו לבד ויש לי הרבה יותר חברות מאז שהפסיק הקשר.
שהיינו בקשר פחדתי להתחבר שלא יכעסו עליי וכל הדברים האלו וזה פשוט סתם דברים שהייתי חושבת עליהם וזה ממש לא נכון;)
שהיינו בקשר פחדתי להתחבר שלא יכעסו עליי וכל הדברים האלו וזה פשוט סתם דברים שהייתי חושבת עליהם וזה ממש לא נכון;)
תקשיבי לי אני הייתי בחברות כזאתי מכיתה ו עד כיתה ט
זה מזעזע ולא טוב
תתנתקי מהם זה יעשה לך רק טוב באחריות
זה מזעזע ולא טוב
תתנתקי מהם זה יעשה לך רק טוב באחריות
מזעזע
שואל השאלה:
אני מכירה את כל הבנות בכיתה שלי, אני מיודדת עם רובן אבל לא בקטע של חברות טובות. ואני פשוט לא יודעת איך לנתק קשר.
שנה שעברה, שאלתי אותן בווצאפ אם הן רוצות להיפגש והן סיננו אותי ונפגשו בלעדיי. ופעם אחרת גיליתי שהן נפגשו בלעדיי להתאמן למבחן והן אמרו שזה כי לא יכולתי אבל האמת שהן אפילו לא שאלן אותי אם אני יכולה .
ממש נפגעתי מהן והחלטתי לנתק קשר, סיננתי אותן והתעלמתי מהן בבית ספר והן אפילו לא ניסו לדבר איתי. ואז אחרי איזה שבועיים אחת מהן כתבה לי בוואצפ הודעה בעורך של אלוהים יודע מה והיא אמרה שאני תמיד מתלוננת שהן לא מסבירות למה הן נעלבו ושזה צבוע שאני עושה את זה גם ופשוט מתעלמת מהן כשהן "לא עשו כלום" אז חירבשתי לה שסתם הייתי עצבנית והשלמנו.
אני מכירה את כל הבנות בכיתה שלי, אני מיודדת עם רובן אבל לא בקטע של חברות טובות. ואני פשוט לא יודעת איך לנתק קשר.
שנה שעברה, שאלתי אותן בווצאפ אם הן רוצות להיפגש והן סיננו אותי ונפגשו בלעדיי. ופעם אחרת גיליתי שהן נפגשו בלעדיי להתאמן למבחן והן אמרו שזה כי לא יכולתי אבל האמת שהן אפילו לא שאלן אותי אם אני יכולה .
ממש נפגעתי מהן והחלטתי לנתק קשר, סיננתי אותן והתעלמתי מהן בבית ספר והן אפילו לא ניסו לדבר איתי. ואז אחרי איזה שבועיים אחת מהן כתבה לי בוואצפ הודעה בעורך של אלוהים יודע מה והיא אמרה שאני תמיד מתלוננת שהן לא מסבירות למה הן נעלבו ושזה צבוע שאני עושה את זה גם ופשוט מתעלמת מהן כשהן "לא עשו כלום" אז חירבשתי לה שסתם הייתי עצבנית והשלמנו.
אנונימית
שואל השאלה:
ואני ממש רוצה לנתק קשר אבל לא יודעת איך לעשות את זה
ואני ממש רוצה לנתק קשר אבל לא יודעת איך לעשות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו מצאתי הודעות ישנות שלנו כשהיה לי חבר (כבר נפרדנו מאז כי זה היה מערכת יחסים לא רצינית ממש בכל זאת כיתה ז) ואני והחברות רצינו ללכת לסרט מסויים אבל הן אף פעם לא יכלו ןסיננו אותי כששאלתי אותן אם הן רוצות ללכת ביום מסויים אז הלכתי עם חבר שלט והן התעצבנו כי הן אמרו שהן רצו שנראה ביחד ואמרו שאני מתרחקת מהן בגללו למרות שבסך הכל הלכתי לסרט כי הן לא באו
עכשיו מצאתי הודעות ישנות שלנו כשהיה לי חבר (כבר נפרדנו מאז כי זה היה מערכת יחסים לא רצינית ממש בכל זאת כיתה ז) ואני והחברות רצינו ללכת לסרט מסויים אבל הן אף פעם לא יכלו ןסיננו אותי כששאלתי אותן אם הן רוצות ללכת ביום מסויים אז הלכתי עם חבר שלט והן התעצבנו כי הן אמרו שהן רצו שנראה ביחד ואמרו שאני מתרחקת מהן בגללו למרות שבסך הכל הלכתי לסרט כי הן לא באו
אנונימית
תנתקי קשר. גם לי היו חברות כאלה פעם וניתקתי איתן קשר, ורציני שזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי. אני אישית פשוט ניתקתי דרך הטלפון, כתבתי לאחת מהן שהיא מורידה לי תמיד וגורמת לי להרגיש לא בנוח ושבא לי לנתק איתה קשר. וזהו זה הסתיים ככה. אחרי שאת מנתקת איתן קשר אל תתחילי להתאבל ולחשוב אם עשית את הדבר הנכון, פשוט תמשיכי בחיים שלך ותנסי למצוא חברים אחרים.
שואל השאלה:
קראתי עכשיו את כל הריבים שהיו לנו בהודעות ואני משמ בוכה בגלל זה. אני יודעת שאנחנו צריכות לנתק קשר, זה לא רק הן רעילות אליי זה גם אני אליהן. אבל הן החברות הכי טובות שלי והן היו שם בשבילי מלא והיו לנו מלא חוויות ביחד ואני לא רוצה לשכוח מהכל אבל הן באמת רעילות
קראתי עכשיו את כל הריבים שהיו לנו בהודעות ואני משמ בוכה בגלל זה. אני יודעת שאנחנו צריכות לנתק קשר, זה לא רק הן רעילות אליי זה גם אני אליהן. אבל הן החברות הכי טובות שלי והן היו שם בשבילי מלא והיו לנו מלא חוויות ביחד ואני לא רוצה לשכוח מהכל אבל הן באמת רעילות
אנונימית
אז זה משהו שאת צריכה להחליט עם עצמך. אני יודעת שזה מאודד קשה לנתק קשר עם אנשים(מניסיון). אם את מרגישה שהן תמיד מורידות לך, שאתן רבות ומתווכחות הרבה או שאת בוכה ולפעמים היום שלך נהרס בגללן אז הכי טוב זה לנתק קשר. אחרי הניתוק קשר יכול להיות שתתגעגעי מאוד אליהן אבל עם הזמן את כבר תשחררי
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
באותו הנושא: