7 תשובות
אז תעיפי אותן מהחיים שלך
לפעמים הלבד עדיף מאשר להיות מוקפת באנשים שעושים לך רע.
שואל השאלה:
זה לא כזה קל. להיות לבד יגרום לי להיות בדיכאון יותר מאשר להיות חברה שלהן
זה לא כזה קל. להיות לבד יגרום לי להיות בדיכאון יותר מאשר להיות חברה שלהן
להעיף עדיף להיות לבד מאשר להיות בסביבה שעושה לך רע.
מלבד ברגע שאתה מתרחק מאנשים לעיתים אנשים מתחילים להיות אלו שפונים ורודפים אחרייך.
מלבד ברגע שאתה מתרחק מאנשים לעיתים אנשים מתחילים להיות אלו שפונים ורודפים אחרייך.
אחותי תוציאי אותן מהחיים שלך
גם אם תהיי לבד היה לך הרבה יותר טוב
תאמיני לי אני העפתי כמה כלבות מהחיים שלי והרבה יותר טוב לי עכשיו גם אם אני בודדה לפעמים
גם אם תהיי לבד היה לך הרבה יותר טוב
תאמיני לי אני העפתי כמה כלבות מהחיים שלי והרבה יותר טוב לי עכשיו גם אם אני בודדה לפעמים
תשתמשי בהן כדי להשיג חברות חדשות
כשאת ממשיכה להיות חברה שלהן את חוסמת לעצמך את האופצייה להיפתח לאנשים אחרים. דלת אחת נסגרת השנייה נפתחת...
באותו הנושא: