6 תשובות
כן, איכס איזה חברות...תצאי גם את בלעדיהן.
תפסיקי ליזום ולהביא להן רעיונות. וברור שהגיוני. תמצאי חברות חדשות
ברור
כן, תנסי להתחבר לאנשים אחרים
לא חברות אמיתיות..
כן חצופות
באותו הנושא: