7 תשובות
יש מצב בגלל החג
הקדימו את העשירי דווקא
יכול להיות שתקבל חודש הבא כי בטח אתה חדש שם
שואל השאלה:
למה חודש הבא? הם מחוייבים לשלם את של החודש
שואל השאלה:
ולמה הכוונה הקדימו את ה10? זה לא כל חברה קובעת מה שהיא רוצה?
שואל השאלה:
???
שואל השאלה:
...