5 תשובות
^וואו איזו דעה מבוססת
אנדרו טייט
או שהם פשוט מתרצים לעצמם כי הם לא מצליחים להשיג בנות או שלא עובד להם אז הם משלים את עצמם שהם שונאים.. תני להם להתבגר
או שהם פשוט מתרצים לעצמם כי הם לא מצליחים להשיג בנות או שלא עובד להם אז הם משלים את עצמם שהם שונאים.. תני להם להתבגר
מטבח
מצטרפת לשאלה
אני לא בן שובניסט אבל זה בערך אותו דבר כמו שחלק ממכן חושבות שנשים צריכות לשלוט בעולם (יש לזה איזה מילה ארוכה ששכחתי משהו עם ארכיה בסוף)
באותו הנושא: