10 תשובות
.
אנונימי
כשx = 1
המשוואה שווה ל-2
כשאיקס שווה 1 אז וויי שווה -2
תציבי במשוואה
שואל השאלה:
מה הכוונה למשוואה? כלומר אני פשוט אקבל נקודה של אחד, מינוס 2?
אנונימית
כן
אנונימי
שואל השאלה:
ואם נגיד לא נתונה לי משוואת פונקציה ואז שואלים אותי מה ערך הפונקציה כשx=4, מה אני עושה??1
אנונימית
שואל השאלה:
כי נתון לי רק נקודת מקסימום ושf(1)=-2 וגם f(-4)=1
אנונימית
.
אנונימי
שואל השאלה:
^אבל אני לא יכולה להשתמש בזה, בנוסחה למציאת שיפוע. כי לא מדובר בפונקציה קווית, בשאלה יכולה להיות מדובר בפונקציה ממעלה רביעית אפילו.
ומציאת שיפוע ושימוש בנוסחה למציאת משוואת ישר היא קשורה רק לפונקציות קוויות
אנונימית
את מציבה במקום x , 1, ובמקום y, 2