8 תשובות
אני רואה הופ ילדות ישראלית פשוט
חי טוב מאוד
הם גם לא ידעו כי הם דמויות מצויירות בכלל
אני חיה בבאסה
אנונימית
לא חיים
אחלה
אני צופה בסרטי אימה ובסרטי גיבורי על עם נבלים... תאמין לי לא הייתי רוצה שיהיו מודעים אליי
דברי בשם עצמך ;) (crying)
באותו הנושא: