8 תשובות
אני רואה הופ ילדות ישראלית פשוט
חי טוב מאוד
הם גם לא ידעו כי הם דמויות מצויירות בכלל
אני חיה בבאסה
אנונימית
לא חיים
אני צופה בסרטי אימה ובסרטי גיבורי על עם נבלים... תאמין לי לא הייתי רוצה שיהיו מודעים אליי
דברי בשם עצמך ;) (crying)