7 תשובות
להתעסק בחבר שלך
שואל השאלה:
לא מצליחה להתעלם מהראשון
אנונימית
יש לך חבר ולדעתי אל תפלרטטי אם הקראש לשעבר ותוותרי עליו. זה הכי מכבד והוא גם ככה הפסיד. גם לי היה קראש למלא זמן אבל צריך לדעת לשחרר במיוחד אם כבר יש לך חבר שאוהב אותך
מי אמר שיקרה משהו ביניך לבינו
אם החבר הנוכחי שלך נאמן אלייך אז תשארי איתו, אל תעזבי אותו ובסוף ההוא לא ירצה אותך ותצאי סתומה
אבל תעשי מה שאת חושבת
את לא עוזבת אף אחד בגלל מישהו שפתאום נזכר להגיע!!