6 תשובות
עכשיו זה לא מאוחר מידי, מחר אחרי השעה 7 כזה גם טוב
בין 10 בבוקר ל6 בערב
מחר, לפני שנכנס החג:)
שואל השאלה:
אבל באיזה יום?
נגיד מחר בערב זה ערב סוכות לא? אז בשני? ובאיזה שעה
אבל באיזה יום?
נגיד מחר בערב זה ערב סוכות לא? אז בשני? ובאיזה שעה
אנונימית
מחר אבל לא בערב, מומלץ לפני ארבע
אני כותב למורים שלי גם בשתיים בלילה כל עוד זה לא המחנך (שלא ידע למה אני מתעורר מאוחר)
לשאלה: 10 בבוקר עד תשע בערב נראלי, אם היא תיהיה מחוברת ב11 בערב (זה הזמן שהיא בטח סיימה להשכיב את הילדים) תשלחי לה אז הודעה
לשאלה: 10 בבוקר עד תשע בערב נראלי, אם היא תיהיה מחוברת ב11 בערב (זה הזמן שהיא בטח סיימה להשכיב את הילדים) תשלחי לה אז הודעה
באותו הנושא: