10 תשובות
איווה אליק
כן...
אבל אנשים כבר לא נלחצים או מדברים על זה
אבל אנשים כבר לא נלחצים או מדברים על זה
למה שלא יהיה
זה כמו לשאול אם אנשים עדיין מקבלים צינון
תמיד תהיה זה כמו שפעת
אף אחד לא מדבר על זה אבל כל הזמן אנשים חולים בזה
יש דברים יותר מעניינים עכשיו אז שמו את זה בצד לכמה חודשים טובים
אף אחד לא מדבר על זה אבל כל הזמן אנשים חולים בזה
יש דברים יותר מעניינים עכשיו אז שמו את זה בצד לכמה חודשים טובים
כן
כן
לא מדברים על זה כבר וזה הרבה פחות ממה שהיה
לא מדברים על זה כבר וזה הרבה פחות ממה שהיה
יאס
כן
באותו הנושא: