15 תשובות
כן, בריאות
אי אפשר לדעת, את צריכה להבדק בסוף היום החמישי (כלומר, מחר בערב) ואם עדיין יש פס, לפי ההנחיות את צריכה להשאר עוד יומיים בבידוד ורק אז לצאת, אם אין לך תסמינים.
לפטר אותך כשאת חיובית ולדרוש ממך להפר חובת בידוד זה לא רק סבבה, גם אין סיכוי שזה חוקי. אני קצת מקווה שזה יקרה לך כי אולי תוכלי לתבוע על זה ולהרוויח מלא
לפטר אותך כשאת חיובית ולדרוש ממך להפר חובת בידוד זה לא רק סבבה, גם אין סיכוי שזה חוקי. אני קצת מקווה שזה יקרה לך כי אולי תוכלי לתבוע על זה ולהרוויח מלא
שואל השאלה:
איך בודקים?
איך בודקים?
אנונימית
שואל השאלה:
בכללי אני אמורה להשתחרר מחר בבוקר
בכללי אני אמורה להשתחרר מחר בבוקר
אנונימית
איך בודקים? בדיקה ביתית, בדיוק כמו שעשית עד עכשיו. אין 'אמורה' להשתחרר, יש את היום החמישי, אם את שלילית בסופו את חופשיה, ואם את לא, את משתחררת בשביעי. זה המדינה קבעה, לא אני:)
זה מה שהיה לי בול נשבעת אותו סיפור הכל
ביום החמישי פשןט יצאתי היה קו ככ חלש ספק קו
ביום החמישי פשןט יצאתי היה קו ככ חלש ספק קו
שואל השאלה:
אין לי ממש חלש כאילו זה חלש כזהה יחסית אבל הייתי חייבת ללכת לעבודה
אין לי ממש חלש כאילו זה חלש כזהה יחסית אבל הייתי חייבת ללכת לעבודה
אנונימית
לא יודעת מה את רוצה שנגיד לך... השאלה שלך הייתה אם זה בסדר, התשובה היא לא - זו הפרת בידוד, זה לסכן אחרים בהדבקה, והבוסית שלך בעצמה עוברת על החוק אם היא מאיימת לפטר אותך בגלל זה. היא דורשת שתעברי על החוק ואם לא את תפוטרי, זה נשמע לך הגיוני?
שואל השאלה:
אבל זה כי לא הייתי 5 ימים ויותר זה בעיה
אבל זה כי לא הייתי 5 ימים ויותר זה בעיה
אנונימית
לא מבינה את התגובה האחרונה שלך.
החוק בישראל ברור - 5 ימים מלאים בידוד. אחריהם - בדיקה שלילית=יוצאים. בדיקה חיובית=נשארים עוד יומיים בבידוד. זה הכל.
החוק בישראל ברור - 5 ימים מלאים בידוד. אחריהם - בדיקה שלילית=יוצאים. בדיקה חיובית=נשארים עוד יומיים בבידוד. זה הכל.
שואל השאלה:
אני עובדת בעבודה שאני תמיד צריכה להיות שם
אני עובדת בעבודה שאני תמיד צריכה להיות שם
אנונימית
זה לא משנה, יש חוק. אם לצורך העניין היית בחדר לידה עכשיו עם צירים ופתיחה 8, או עצורה בתחנת משטרה, או מאושפזת אחרי תאונת דרכים חלילה, לא היו מבקשים ממך להגיע, נכון? הבוסית שלך צריכה לקחת בחשבון שקורונה זה מדבק מאוד, ומסוכן לקבוצות סיכון, ושמעל לכל זה יש חוק שאוסר עלייך להפר בידוד. אם יש לך חובת בידוד אין לה ברירה אלא לקבל את זה ולמצוא מחליף. עסק לא יכול להחזיק מעמד אם הוא תלוי בעובדים ברמה כזו. ממש מקווה שהעבודה שלך לא כוללת קרבה לאנשים אחרים.
שואל השאלה:
אבלל אני השקעתי את כול החופש על העבודה הזו אני חייבת תכסף הזה ואם היא תמצא עכשיו מחליפה זה יהרוס לי הכלל הקורנה דפקה לי הכל תיכננתי לקנות משהו בכסף שאני מרוויחה
אבלל אני השקעתי את כול החופש על העבודה הזו אני חייבת תכסף הזה ואם היא תמצא עכשיו מחליפה זה יהרוס לי הכלל הקורנה דפקה לי הכל תיכננתי לקנות משהו בכסף שאני מרוויחה
אנונימית
את לא אמורה להפסיד כסף, זה אמור לרדת לך מימי המחלה. בנוסף, כמו שכבר כתבתי, אם היא תפטר אותך בגלל שהיית בבידוד כחוק את יכולה לתבוע אותה והאמת היא שכנראה תרוויחי מזה הרבה יותר.
שום סכום של כסף לא שווה סיכון חיים.
שום סכום של כסף לא שווה סיכון חיים.
שואל השאלה:
יצא ליי שליליי עכשיוו הכלל טובב
יצא ליי שליליי עכשיוו הכלל טובב
אנונימית
באותו הנושא: