22 תשובות
כי זה מביך
ברו למה שיחסום?
ומעליב
כי אנשים הם מפגרים
סתם יש כאלה שפשוט חושבים שזה נשמע יבש
אני כותבת לילט רק לחברות קרובות
מזלזל כזה פשוט תרשמי נורמלי מה הבעיה
כי את לא משקיעה לכתוב לו לילה טוב
כי זה חוסר השקעה
אפשר פשוט טיפה מביך ונשמע מוזר כזה
הוא קצת הגזים אבל איכ מה לילט
כמה דרמטיות השם זה פשוט נחשב יבש
3~
בין חברים שלי אנחנו תמיד מסיימים בלילט
שואל השאלה:
רציני?
וואו.. טוב
אז לא להגיד לילט? אז מה כן?
אנונימית
לילה טוב פשוט וקל
שואל השאלה:
ומה לעשות עכשיו..?
הוא חסם אותי בכל מקום בגלל השטות הזאת.
אוף אין לי כבר כוח.. מי ישמע מה עשיתי
אנונימית
וואו איזה ילדותי זה להפגע מלילט במקום לילה טוב חחח
וואלה לא ידעתי שזה ככה, הזוי.
דווקא לי "לילה טוב" נשמע רציני וקצת פאסיב אגרסיב כזה, לילט זה חמודי.
שואל השאלה:
^נכווןן!!! בדיוק
אנונימית
לילט זה מעליב? זה לא לילה טוב במקוצר?
אמאל'ה מה שקורה עם אנשים היום
יש אנשים שבשבילם זה חמוד וקצרצר
יש אנשים שבשבילם זה יבש רצח וחסר השקעה.
לדעתי צריך לדעת למי לכתוב את זה ולמי לא. זה בסדר שהוא טיפה נעלב אבל הוא יכול להגיד שזה יבש לדעתו כמו ילד גדול, אבל לחסום בגלל דבר כזה זה ילדותי רצח
כי לילט נשמע מזלזל
שרושמים לי "לילה טוב❤" ככה אני מחייכת כי זה יותר נעים לראות שרשמו לך ככה זה נראה שאכפת לך מהבנאדם שרשמת לו את זה
אבל שרושמים "לילט" נראה מזלזל כזה וכאילו זה אומר "שתעזבו אותי בשקט"
מי שנפגע מ-לילט צריך פסיכולוג דחוף אבל
זה לא מעליב והוא סתם דרמטי .
פשוט בגלל שהוא השקיע וכתב לילה טוב ושאתה כותב לילט זה מרגיש שאתה לא באמת מתכוון לזה ואתה פשוט שמח שסיימת את השיחה