10 תשובות
צאי איתו !
חח באמת מה הוא רוצה
אז כנראה הוא רואה את זה אחרת
פשוט אל תשלחי לו
סתם רוצה לריב
או צומת לב
מסכים^^
אוי נו הוא מהאלה שהם אוברטייד
אנונימית
שואל השאלה:
נשמע לי פיק מי
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי את הסטיקר הזה פעמיים
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי לא משנה שלחתי את זה רק פעם אחת


עריכה: שלחתי את זה פעמיים בדקתי אבל הפעם הקודמת הייתה ב 8 בבוקר
אנונימית
סתם רוצה צומי ממך תגידי לו מתה רוצה כולה סטיקר תרגיע