התחברות
הרשמה
פאקפאפקפאק שלחתי לאמא שלי סטיקר מביך
והיא עכשיו לא עונה לי והיא מחוברת שיט מה עושים?
10 בנובמבר 2021, 13:31
4 תשובות
את יכולה למחוק? או שהיא ראתה כבר?
A
ATINY
שואל השאלה:
מחקתי אבל היא ראתה
אנונימית
שואל השאלה:
ואז היא הפסיקה להקליד ועכשיו היא לא עונה לי
אנונימית
תשלחי לה עוד מלא סטיקרים שלא יראה חשוד אבל איזה סטיקר שלחת לה?
תגידי שהתבלבלת בקבוצה עם חברות או משהו
ח
חחחחח היי