5 תשובות
יכול להיות שזה התקפי חרדה, עדיף לך ללכת לפסיכולוג.ית בשביל שיעזרו לך עם זה
שואל השאלה:
אני ידעתי שאצטרך לעשות את זה אבל אני מובכת מלבקש מאמא שלי
אנונימית
וואו מכירה את זה, אני לא פסיכולוגית ואני לא יכולה להבחן את זה וגם אף אחד פה בקיצור ממליצה לך ללכת לפסיחולוגית
תמיד פה אם את רוצה לדבר:)
אני לגמרי מבין אותך, אם זה קורה לך שוב את יכולה לפנות לעמותת ערן או לסהר והם יכולים לעזור לך באותו הרגע.
את לא לבד והכל יהיה בסדר :)
אבל בבקשה תנסי לדבר איתה על זה, זה מביך והכל אבל זה יכול ממש לעזור לך
תקשיבי זה ממש לא מביך. את חושבת אולי מבחינתך זה מביך. אני אומרת לך, זה באמת לא.
תדברי עם אמא שלך, היא תעזור לך! או לפחות עם מישהו אחר שאת מרגישה בנוח איתו .
מכירה כמעט כל בנאדם בעולם חווה התקף חרדה במהלך החיים שלו זה לא משהו חריג תקבלי את זה. זה תגובה של הגוף פשוט, לא רציונלית, וזה בא בעיקר בגלל מחשבות... אני חטפתי כמה וכמה פעמים התקפי חרדה ואני מקבלת את זה. אני בסדר עם זה. כי הלכתי לטיפול ומישהי עזרה לי להתמודד עם החרדות. ואין שום דבר מביך או מבייש בזה.
שלב ראשון בלטפל בחרדות זה לקבל אותן, ולשתף מישהו שאת סומכת עליו. בהצלחה:)
אנונימית