4 תשובות
בגרמניה זה לא היה קורה, ביזיון!
כל יום אני ואמא שלי רבות, אין מה לעשות
הגיוני
זה קורה לי גם
אני מבינה אותך
אני מבינה אותך
באותו הנושא: