4 תשובות
שואל השאלה:
^^ כאילן החברה הכי טובה שלי לא יוזמת שניפגש או משהו מבחינתה אם לא שולחים לה הודעה להפגש אז לא נפגשים וזה היא כאילו מחכה שיישלחו לה והיא מצפה לשמור על קשר עם אנשים ואז היא לא מבינה איך הם כבר לא מדברים איתה וזה כי היא לא שולחת הודעות
^^ כאילן החברה הכי טובה שלי לא יוזמת שניפגש או משהו מבחינתה אם לא שולחים לה הודעה להפגש אז לא נפגשים וזה היא כאילו מחכה שיישלחו לה והיא מצפה לשמור על קשר עם אנשים ואז היא לא מבינה איך הם כבר לא מדברים איתה וזה כי היא לא שולחת הודעות
אנונימית
אני שונאת שזה קורה לי צריך למצוא חברות שיזמו גם זאת בעיה
לא הבנתי תסבירי שוב
אנונימית
אהה הבנתי כאילו שבמקום שהיא תיזום היא מחכה שמישהי אחרת תיזום וכאילו תזמין אותה
ואם מישהי אחרת לא יוזמת אז לא נפגשים...
זה סוג של אנשים אני גם פעם הייתי ככה את יכולה להגיד לה על זה, אצלי זה היה בגלל חוסר ביטחון פחדתי שאם אני יזמין ויזום ואז יגידו כזה לא ולא ירצו להיפגש איתי וכאלה אבל נראלי אצל כל אחד זה שונה
תנסי לדבר איתה בקיצור
ואם מישהי אחרת לא יוזמת אז לא נפגשים...
זה סוג של אנשים אני גם פעם הייתי ככה את יכולה להגיד לה על זה, אצלי זה היה בגלל חוסר ביטחון פחדתי שאם אני יזמין ויזום ואז יגידו כזה לא ולא ירצו להיפגש איתי וכאלה אבל נראלי אצל כל אחד זה שונה
תנסי לדבר איתה בקיצור
באותו הנושא: