7 תשובות
ניסיתי להבין את זה באמת, אבל לא הלך לי.
אין סיבה טובה (אני באמת לא רואה סיבה)
שמישהי לא תרצה זכויות בסיסיות.
אין סיבה טובה (אני באמת לא רואה סיבה)
שמישהי לא תרצה זכויות בסיסיות.
מה שהראשונה אמרה
שואל השאלה:
אבל אתן חושבות שנשים מתחת לגברים או שהן שייכות למטבח וכזה?
אבל אתן חושבות שנשים מתחת לגברים או שהן שייכות למטבח וכזה?
אנונימית
אני מבינה את הראשונה, ההגדרה של פמינזם כיום בחברה באמת מזעזע.
הפכו את זה להגדרה נוראית ולא טובה.
חושבת שהכי טוב זה להגיד "בעד שיוויון זכויות" ולא להגדיר כפמינזם.
(אגב, עד היום הגדרתי את עצמי כפמיניסטית)
הפכו את זה להגדרה נוראית ולא טובה.
חושבת שהכי טוב זה להגיד "בעד שיוויון זכויות" ולא להגדיר כפמינזם.
(אגב, עד היום הגדרתי את עצמי כפמיניסטית)
זה אפילו לא קשור ^
וזה כן מהתנ"ך כתוב את זה ממש בשחרית
וזה כן מהתנ"ך כתוב את זה ממש בשחרית
הבנתי שזה מבראשית או משהו
וגם זה לא שוביניסטי בכלל
וגם זה לא שוביניסטי בכלל
זה לא שוביניסטי
כי אומרים את זה בגלל שלאישה אין הרבה מצוות לעשות ולגברים יש הרבה יותר מצוות אז כאילו הם זוכים לעשות מצוות
מה דפוק פה ?
כי אומרים את זה בגלל שלאישה אין הרבה מצוות לעשות ולגברים יש הרבה יותר מצוות אז כאילו הם זוכים לעשות מצוות
מה דפוק פה ?
באותו הנושא: