6 תשובות
אולי תקח חולצה להחלפה פשוט ותחליף בבית ספר
כן תנסה את זה פעם אחת אם זה נוח לך אז תעשה את זה תמיד או מדי פעם
תנסה
לא נראה לי שתזיע כל כך אולי תתרגל
לא נראה לי שתזיע כל כך אולי תתרגל
שואל השאלה:
^דווקא אתמול בכיפור נסעתי עם האופניים לעיר ומשם זה 5 דקות לבית ספר וזה לא היה כזה קשה אבל יש אחרי זה עליה ממש גדולה ומעייפת אז בגלל זה אני מתלבט
^דווקא אתמול בכיפור נסעתי עם האופניים לעיר ומשם זה 5 דקות לבית ספר וזה לא היה כזה קשה אבל יש אחרי זה עליה ממש גדולה ומעייפת אז בגלל זה אני מתלבט
אנונימי
כל מה שהורס בארץ..זה הלחות המטורפת..! בין אם נסיעה באוטובוס/אופניים
אם כל הצער בדבר... אני הייתי בוחר בתחב"צ..גם מהסיבה שלא לדאוג להם..
אם כל הצער בדבר... אני הייתי בוחר בתחב"צ..גם מהסיבה שלא לדאוג להם..
שואל השאלה:
^נכון! זה ממש מתיש.
^נכון! זה ממש מתיש.
אנונימי
באותו הנושא: