6 תשובות
לא אני עושה את גם לפעמים
ממש לא.
ממש לא, נשמע כיף אפילו
ממש לא, זה כיף
הייתי עושה את זה המון בתחילת הקורונה
אין בזה משהו מביך וזה אפילו נחמד
אין בזה משהו מביך וזה אפילו נחמד
אנונימי
באותו הנושא: