14 תשובות
שואל השאלה:
בגלל זה הדבר חשוד ומוזר
בגלל זה הדבר חשוד ומוזר
אנונימית
לא כולם מרכלים עליה
שואל השאלה:
רגע רגע אז אתה יודע למי אני מתכוונת?
רגע רגע אז אתה יודע למי אני מתכוונת?
אנונימית
אנונימית יקרה אני מבקשת ממך להתעלם מהתשובות פה ולפנות לטיפול
שואל השאלה:
למה להתעלם? אני רוצה תשובה ממכם אם אתם מכירים על מי אני מדברת אתם רק גורמים לי להרגיש שכולם באמת מכירים כי אמרת להתעלם ואיך שהוא הגיב
למה להתעלם? אני רוצה תשובה ממכם אם אתם מכירים על מי אני מדברת אתם רק גורמים לי להרגיש שכולם באמת מכירים כי אמרת להתעלם ואיך שהוא הגיב
אנונימית
מצטערת אין לי מושג על מי את מדברת לי למעשה לא פירטת כלום רק זרקת לאוויר משהו על איזה מישהי שכולם מרכלים עליה... את מכירה אותה? למה את חושבת שהיא מפורסמת? כמה זמן את חושבת ככה? שיתפת מישהו בזה? אני חושבת שהכי טוב כרגע זה לעזור לעצמך ולנסות להבין שאין סיבה שמישהי או מישהו יהיו "מפורסמים" בלי שהם בעצמם ידעו על כך
אולי הכי טוב במקרה הזה זה פשוט להבין את זה שזה לא הגיוני ולהמשיך הלאה בחיים
אולי הכי טוב במקרה הזה זה פשוט להבין את זה שזה לא הגיוני ולהמשיך הלאה בחיים
שואל השאלה:
התכוונתי שגם לי יש תתחושה הזאת כמוהה בגלל זה שאלתי , שאנשים מכירים אותי בכל מקום כי שמה לב לסימנים של ריכולים, ואותם ההתנהגויות בכל מיני מקומות
התכוונתי שגם לי יש תתחושה הזאת כמוהה בגלל זה שאלתי , שאנשים מכירים אותי בכל מקום כי שמה לב לסימנים של ריכולים, ואותם ההתנהגויות בכל מיני מקומות
אנונימית
השאלה אם את יודעת שזה לא אמיתי? כי באמת שזה עניין של בוחן מציאות לקוי
ממתי זה ככה בערך? בת כמה את עכשיו? שיתפת מישהו? אני חושבת שלחשוב שכולם מרכלים עלייך ומתנהגים אותו הדבר זה לא אמיתי וגם לא הגיוני אני מבינה שבחוויה האישית שלך זה יכול להיות מאוד לא נעים בלשון המעטה אבל למה שזה יקרה? מה הופך אותך לכל כך מיוחדת? צר לי להגיד לך אין לי מושג מי את ואני בטוחה שגם לאחרים פה אין(אבל ייתכן שתקבלי תשובות מטרולים כמו המשתמש הזה שענה לך)
הכי טוב בעיניי זה פשוט לנסות להתעלם מאותן מחשבות כל פעם שהן צצות נסי להמשיך את חייך ללא הפרעה שתפי אדם מבוגר שאת מכירה וסומכת עליו והוא אחראי במה שאת חווה זה נשמע לי שכרגע את שרויה במצוקה נפשית ועדיף שלא תישארי עם זה לבד
ממתי זה ככה בערך? בת כמה את עכשיו? שיתפת מישהו? אני חושבת שלחשוב שכולם מרכלים עלייך ומתנהגים אותו הדבר זה לא אמיתי וגם לא הגיוני אני מבינה שבחוויה האישית שלך זה יכול להיות מאוד לא נעים בלשון המעטה אבל למה שזה יקרה? מה הופך אותך לכל כך מיוחדת? צר לי להגיד לך אין לי מושג מי את ואני בטוחה שגם לאחרים פה אין(אבל ייתכן שתקבלי תשובות מטרולים כמו המשתמש הזה שענה לך)
הכי טוב בעיניי זה פשוט לנסות להתעלם מאותן מחשבות כל פעם שהן צצות נסי להמשיך את חייך ללא הפרעה שתפי אדם מבוגר שאת מכירה וסומכת עליו והוא אחראי במה שאת חווה זה נשמע לי שכרגע את שרויה במצוקה נפשית ועדיף שלא תישארי עם זה לבד
שואל השאלה:
אני בת 19 עם המצב הזה כבר כמה שנים , ההורים שלי אומרים לי שלא מרכלים עליי ולא מכירים אותי כולם, אני לא מוכרת בעולם, ואני לא יכולה עדיין גם להאמין אפילו להם
אני בת 19 עם המצב הזה כבר כמה שנים , ההורים שלי אומרים לי שלא מרכלים עליי ולא מכירים אותי כולם, אני לא מוכרת בעולם, ואני לא יכולה עדיין גם להאמין אפילו להם
אנונימית
את בטיפול?
על מי את מדברת? אין לי מושג על מי התכוונת
אין הגיון במה שאת אומרת
שואל השאלה:
אבל פאקינג מרכלים עליה בכל מקום אני בטוחה שכל קמצוץ של איש יודע מי היא?
אבל פאקינג מרכלים עליה בכל מקום אני בטוחה שכל קמצוץ של איש יודע מי היא?
אנונימית
לא צריך לרכל בכלל.. רק את המשועממים מעניין מה אחרים אומרים או עושים
באותו הנושא: