4 תשובות
אז זה לא נחשב צום... בלי קשר ממליצה לך לאכול כדי שלא יקרו לך דברים
שואל השאלה:
בסדר אני תמיד הייתי בפלאפון בכיפור ולא אכלתי
בסדר אני תמיד הייתי בפלאפון בכיפור ולא אכלתי
אנונימית
לאכול... לצום זה לא רק לא לאכול ולא לשתות מה שאומר שאם את הטלפון כבר שברת את הצום ולפני שאתם עושים מינוסים תבדקו
לאכול.
באותו הנושא: