7 תשובות
מהמם!! ממש אהבתי
אהבתי
מה אמילי
נשמע כמו הדביוט של וואן דיירקשין
שואל השאלה:
תמותי
תמותי
וואי כל כך האהבתי את השיר
גם את כל האלבום
לפי דעתי הסולו הכי טוב של רד וולוט בנתיים לפחות
גם את כל האלבום
לפי דעתי הסולו הכי טוב של רד וולוט בנתיים לפחות
שיר חמוד לאללה!! כן קליפ יפה מאוד גם.. אני צריכה לשמוע אותו עוד כמה פעמים כדי לקלוט אותו טוב אבל בנתיים הוא נשמע לי אחלה!
באותו הנושא: