7 תשובות
מהמם!! ממש אהבתי
אהבתי
מה אמילי
נשמע כמו הדביוט של וואן דיירקשין
שואל השאלה:
תמותי
eom
וואי כל כך האהבתי את השיר
גם את כל האלבום
לפי דעתי הסולו הכי טוב של רד וולוט בנתיים לפחות
שיר חמוד לאללה!! כן קליפ יפה מאוד גם.. אני צריכה לשמוע אותו עוד כמה פעמים כדי לקלוט אותו טוב אבל בנתיים הוא נשמע לי אחלה!